Tukang Paip, Elektik dan Pembinaan

Tukang Paip Azren Plumber & Contractor menjalankan kerja-kerja pembinaan bangunan baru, membaiki dan mengubahsuai bangunan sedia ada dan kerja-kerja berkaitan seperti pemasangan keseluruhan paip air dan sistem sanitary, paip rosak, tandas tersumbat pendawaian elektrik, memasang jubin, siling kapur, pagar, longkang dan kerja-kerja tanah.

Cari Maklumat

Saturday 16 January 2010

Tukang Paip Daerah Batu Pahat

Azren Plumber & Contractor adalah tukang paip berdaftar di Batu Pahat. Berdaftar dengan SPAN bagi menjalankan kerja-kerja paip dalam negeri Johor. Azren Plumber & Contractor juga berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM). Menjalankan kerja-kerja pembinaan, kerje-kerje elektrik dan paip air. Bagaimanapun kerja-kerja lebih tertumpu kepada kerja-kerja paip dalam daerah Batu Pahat dan Muar. Selain menjalankan kerja paip, banyak kerja-kerja pertukangan kayu, bangunan dan elektrik dijalankan dalam daerah Batu Pahat. Bidang kerja tukang paip terdiri daripada kerja-kerja pemasangan paip dalaman bangunan termasuk sistem sanitary sehingga kepada kerja-kerja tapping ke paip perhubungan. Kerja-kerja pembinaan bangunan dari kerja-kerja tanah sehinggalah siapnya bangunan itu Ia termasuklah kerja-kerja asas, tiling, siling kapur dan kerja-kerja luar bangunan seperti pagar dan longkang.

About Me

Azren Plumber & Contractor berdaftar dengan SSM bagi menjalankan kerja-kerja pembinaan, Memiliki lesen SPAN kategori A2 untuk memasang paip air utama dan juga kediaman. Memohon bekalan air baru untuk kediaman, kedai dan lain-lain premis yang memerlukan bekalan air paip. menjalankan kerja-kerja penyambungan semula bekalan air, kerja-kerja tapping dan membaiki semua kerosakan paip air.

Lintasan Parit

Lintasan Parit