Tukang Paip, Elektik dan Pembinaan

Tukang Paip Azren Plumber & Contractor menjalankan kerja-kerja pembinaan bangunan baru, membaiki dan mengubahsuai bangunan sedia ada dan kerja-kerja berkaitan seperti pemasangan keseluruhan paip air dan sistem sanitary, paip rosak, tandas tersumbat pendawaian elektrik, memasang jubin, siling kapur, pagar, longkang dan kerja-kerja tanah.

Cari Maklumat

Saturday 16 January 2010

Tukang Paip Azren Plumber & Contractor



Tukang Paip Azren Plumber and Contractor menjalankan kerja pembinaan bangunan dan kerja-kerja berkaitan. Kerja-kerja Tukang Paip seperti pemasangan paip air, semua sistem sanitary, kerja-kerja pendawaian elektrik, kerja-kerja pemasangan jubin, siling kapur, pagar, jalan dan kerja-kerja tanah. Walaupun khusus untuk kerja-kerja tukang paip tetapi banyak menjalankan kerja-kerja selain tukang paip seperti pembinaan bangunan. Syarikat ini mempunyai kemahiran pertukangan termasuk tukang paip selama 20 tahun. Telah diberikan lesen tukang paip oleh SAJ dan BAKAJ. Kini lesen tukang paip dikendalikan oleh SPAN (Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara). Sebagai tukang paip berlesen syarikat ini menjalankan kerja-kerja berkaitan tukang paip yang tertakluk kepada syarat-syarat didalam permit A2 seperti yang telah diberikan oleh SPAN. Azren Plumber & Contractor berazam untuk menjalankan kerja-kerja tukang paip yang memenuhi kehendak dan peraturan yang ditetapkan oleh SPAN.

About Me

Azren Plumber & Contractor berdaftar dengan SSM bagi menjalankan kerja-kerja pembinaan, Memiliki lesen SPAN kategori A2 untuk memasang paip air utama dan juga kediaman. Memohon bekalan air baru untuk kediaman, kedai dan lain-lain premis yang memerlukan bekalan air paip. menjalankan kerja-kerja penyambungan semula bekalan air, kerja-kerja tapping dan membaiki semua kerosakan paip air.

Lintasan Parit

Lintasan Parit