Tukang Paip, Elektik dan Pembinaan

Tukang Paip Azren Plumber & Contractor menjalankan kerja-kerja pembinaan bangunan baru, membaiki dan mengubahsuai bangunan sedia ada dan kerja-kerja berkaitan seperti pemasangan keseluruhan paip air dan sistem sanitary, paip rosak, tandas tersumbat pendawaian elektrik, memasang jubin, siling kapur, pagar, longkang dan kerja-kerja tanah.

Cari Maklumat

Wednesday 20 October 2010

Tukang Paip Berlesen Daerah Batu Pahat, Muar, Johor

Azren Plumber & Contractor ialah syarikat yang berlesen dengan SPAN kategori A2 dan SSM bagi menjalankan kerja-kerja binaan bangunan termasuk kerja-kerja berkaitan seperti memasang paip air dan sanitary, tandas tersumbat, pendawaian elektrik, memasang jubin, siling kapur, pagar, longkang dan kerja-kerja tanah. Syarikat ini menjalankan kerja-kerja meliputi seluruh kawasan Batu Pahat dan Muar, Johor. Pelanggan dinasihatkan agar meminta anggaran harga dan spesifikasi kerja terlebih dahulu sebelum bersetuju dengan kerja-kerja yang akan dilakukan. Pelanggan boleh membuat perubahan kerja semasa kerja-kerja dijalankan dengan penambahan kos yang dipersetujui.

About Me

Azren Plumber & Contractor berdaftar dengan SSM bagi menjalankan kerja-kerja pembinaan, Memiliki lesen SPAN kategori A2 untuk memasang paip air utama dan juga kediaman. Memohon bekalan air baru untuk kediaman, kedai dan lain-lain premis yang memerlukan bekalan air paip. menjalankan kerja-kerja penyambungan semula bekalan air, kerja-kerja tapping dan membaiki semua kerosakan paip air.

Lintasan Parit

Lintasan Parit